G-0C0J2R97EV

Happy Advies & Redesign

HEJ brengt de bestaande medewerkersreis in kaart, om vervolgens onderdelen van de journey met een projectteam te optimaliseren. Samen én van binnenuit. Om zo helder te krijgen welke (vaak kleine) veranderingen nodig zijn voor een optimale employee experience. 

HEJ onderzoekt hoe medewerkers deze journey ervaren, vanaf het eerste contactmoment met de organisatie, tot en met het sollicitatie proces, de inwerkperiode en de ontwikkelingsmogelijkheden. Wat kan er anders, minder, beter, efficiënter of gewoon leuker?

Welke onderdelen van de employee journey kun je verbeteren voor een betere employee experience?


Vanuit de 3 fases instroom-doorstroom-uitstroom bekijken we welke belangrijke contactmomenten er zijn voor de medewerker.  Als organisatie heb je invloed op de volgende onderdelen:

1. Strategie
2. Inzicht
3. Leiderschap
4. Werkprocessen
5. Werkomgeving

Bij de medewerkers brengt HEJ in beeld in welke mate zij zingeving, voldoening en plezier en verbinding ervaren en welke onderdelen van de journey zij graag zouden willen verbeteren voor meer werkgeluk.   

De werkwijze: 3 stappen

Stap 1

Inventariseren & onderzoeken van de bestaande journeys.

Stap 2

Analyseren & concepten ontwerpen, met een projectteam. 

Stap 3

Presenteren & reflecteren, uitvoeren, implementeren en (indien nodig) coaching.

 Neem contact op

Marcel, Bestuurder Gymnasium:
“Susan heeft met veel kennis van zaken en begrip van de wensen van het Gymnasium zeer waardevolle bijdragen geleverd aan de ontwikkeling van de organisatie. Niet alleen met kennis van zaken; ook de prettige en constructieve manier waarop de samenwerking verliep waren uiterst waardevol. Ik heb Susan leren kennen als buitengewoon bekwaam, integer en professioneel.”

Miriam, HR adviseur ETS Global:

“Ik heb Susan als analytisch en objectief ervaren. Met alle verkregen informatie uit verschillende hoeken zorgt zij voor het duidelijk in kaart brengen van de knelpunten om vervolgens de vertaalslag te maken naar verbetering. Ze bijt zich vast in onderwerpen waar haar inziens meer beweging ingebracht kan worden en dat maakt van Susan een uitstekende business partner om de employee journey binnen elke organisatie succesvol te maken.”

Ook het werkgeluk binnen jouw organisatie vergroten?