De employee journey
De employee journey is de reis die medewerkers maken binnen de organisatie. Vanaf het punt dat ze voor het eerst contact hebben tot en met het punt dat ze de organisatie verlaten. Met de employee journey breng je al deze ervaringen tussen een medewerker en de organisatie in kaart. De zes onderdelen van de employee journeyDeze reis is in te delen in de 3 fases; instroom-doorstoom-uitstroom en bestaat uit zes belangrijke onderdelen.
| ![]() |
Investeren in werkgeluk
Voor het creëren van een optimale klantbeleving en voor het behalen van het beste resultaat heb je betrokken, enthousiaste en gemotiveerde medewerkers nodig. Alle reden voor organisaties om te investeren in de optimale medewerkersreis, zodat mensen met plezier bij jouw organisatie willen komen en blijven werken.
Samen én van binnenuit, door de bril van de medewerkers. Om zo helder te krijgen welke (vaak kleine) veranderingen nodig zijn voor een optimale employee experience.
Anders kijken
De huidige maatschappij vraagt steeds meer om het anders inrichten van het personeelsbeleid. Meer vanuit preventie van verzuim, duurzame inzetbaarheid, vitaliteit en werkgeluk. Aantrekken en behouden van personeel en doorgroei-, en ontwikklingsmogelijkheden vragen om inzicht en goed strategisch personeelsbeleid.
Samen groeien
Met een goed doordachte medewerkersreis kun je een aantrekkelijkere werkgever zijn voor (nieuw) personeel en maak je van oud-medewerkers de beste ambassadeurs. Het helpt om werkdruk te verminderen en werkgeluk te vergroten. Om verzuim en verloop terug te dringen en om mensen die al werkzaam zijn te behouden.
Zo kun je samen groeien!
Resultaat voor de organisatie
| Resultaat voor de medewerker
|